Esracim olabilir şimdilik sudocrem aldım ben ama biraz katı sürerken zor oluyo daha yağlı bişey tercih edebilirsin Doğum öncesine kadar. Sonrası için emzirirken Yani sırf o konuya özel bebek emeceği zaman durulamaya bile gerek olmayan tabi 30 ml i bile 30 40 olan kremler var onlardan öneriyolar