Ben kullanıyorum çokta memnunum illa değme oluyor ama öyle çok değil pantolonları en alta seriyorum mesela üste serince pantolonlar sıkıntı oluyor uzun oldukları için çok değiyor bende çözümü alta sermekte buldum ve 2 makina çamaşırı rahatlıkla serebilirsiniz çokta yer kaplamıyor☺️