Gul716 @Gulsen4224 ve diğer canlar bende de bildi dün ikili tarama testi için doktora gittik daha 12+2 de kesin kız dedi doktorumuz prensesim geliyor hayırlısıyla 🙏🏻👧🏼💖💗
Gulsen4224 Gul716 rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin balım 16 haftayı bekle sen yine ondan sonra alışveriş yap maşallah erkenden göstermiş prenses💜🌸🤲🏻
Cemrece Gul716 Cok sevindim adiniza benim de 12.haftada kiz demisti doktorum simdi 27.haftamizdayiz kiz kiyafetleri tam delirmelikk kolay gelsin simdiden 😁😁
Nazli34 Gul716 yanlış anlama doktorun %100 dediyse kizdır tabiki ama benimde kız dedi 16.haftada erkek çıktı🙈
aylin08166 Milad12 bana 14.haftamda %100 kız dedi aslında erken değil pozisyon önemli bebeğin göstermesi
Gul716 Milad12 canım bazı gebelerde erken belli oluyor oğlumda da 12. Haftada belli olmuştu bunda da erken gösterdi bakalım hayırlısı ❤️🙏🏻
Princessmom Milad12 bende kızımı 12. Haftada öğrenmştim pozisyon uygunsa net görüyosa söylüyor doktorlar 😊
ada94 YaseminBatrk ikili testte normal ultrasondan bakılıor bir de kan veriliyor . Ultrasonda bişey demedi mesela . Nasıl öğreniliyor ben bilmiyorum anlatır mısınız lütfen ❤️
Gul716 Gulsen4224 evet ablam daha erken alışveriş için 20. Haftamızda başlarız hayırlısıyla alışverişe rabbim herkesin gönlüne göre versin iyişallah 🥰❤️
Gul716 Nazli34 tabiki sonradan kendini değiştirebiliyor canım yanlış anlaşılacak birşey yok ki kuzum herşey olabilir belki de sonradan bize sürpriz yapabilir miniğimiz😂 ikili taramada kendini çok net belli etti dedi pozisyon olarak bakalım hayırlısı 🥰❤️