Melisaesndmr valla orda hiç öyle birşey görmedim biliyor musunuz. Her gün başka doktor geliyordu ben yatarken inanın benim sezeryanı yapan doktor kimdi. Rahatsızlığım ile ilgilenen kimdi hiç anlamadim bile çok gelip giden vardı. Ama ben takipli değildim belki ondandı. Ama yine ordaki hasta bakıcı bana, eğer öğretim görevlisi isterseniz ayrı ücret istiyorlar demişti. Şuan öyle mi bilmiyorum ama sizi yanlış yönlendirmek istemem ama.