dugmeninannesiii 2 haftadır ağrı var zaten ama bu sabah resmen zonkluyor parmaklarım napıcam böyle ☹️Tam ortada bükülen yerlerde ağrı var 🥺
OzgeAlya dugmeninannesiii magnezyum veya kalsiyum eksikliği olabilir. Belkide parmağınızı bir yere çarptınız hatırlamıyorsunuz o ağrı yapıyordur
Hamideankara dugmeninannesiii..31haftalığım magnezyum ve calcium kullanmama rağmen bendede 2 haftdır el parmaklarında ağrı ve şişlik var,soğuk su ile yıkayıp ,masaj yaparak açıyorum
dugmeninannesiii Hamideankara bende musluğun altında tutuyorum soğuk soğuk bi nebze iyi geliyor canım 😊