AsumanTugce Kızlar günlerdir doğuramıyorum diyip duruyordum . 14 Mart’ta zor bir doğum hikayesiyle de olsa 09.35 te oğlusumu sezeryan ile kucağıma aldım. Çok şükür iyiyiz darısı herkesin başına 😍😍
YagmurAnnesi AsumanTugce çok şükür kurtardın canım geçmiş olsun. Rabbim acısını göstermesin size bağışlasın. Darısı bizlere ☺️
AsumanTugce Ikicocukannesi32 40+6 da doğdu canım . Yaklaşık 10 saat kadar kendi sancılarımi çektim ama oğluşum tosun 9ldugu için normal dogamadi ve sezeryana döndük . 4400 gram doğdu