Ben 13. haftada boyadım. Doktorum 12. Haftadan sonrasına izin vermişti. Eğer boyayacaksan koyu renk boyamalısın açık renklerde çok fazla kimyasal madde kullanıldığı için daha riskli koyu renklere göre. Benim de sarıydı bayaaaa dibim gelmişti açmaktan korktuğum için kendi saç rengime yakın boyadım bütün saçımı 😁