Leylaalin Bebeğim gün içinden sabah ezani okunmaya yakın hareketleniyor uyandırıyor 7 ye kadar uyuyamıyorum uykum kaçıyor acaba acıkıyor mu süt vs bi şeyler mi içmeliyim veya yemeliyim yoksa hoşuna mi gidiyor 🌸
mlsmrtgl Leylaalin bilin ki doğunca da o saatte uyanacak 🥰 benim bebeğimde öyleydi her sabah ezanı vakti beni uyandırırdı. Doğdu şimdide o saatte hep uyanık
Omerhatice Leylaalin o saatlerde uyanacak demekki canm gebelikte nasilsa hemen hemen doguncada oyle oluyor lar 😊 biseyler yersen dahada kudurur bak gör sen bir iki lokma at ağzına gene Benm oğlumda gece citi çıkmaz gündüz hiç durmazdı gebeyken dogdu ayni oldu gece bizim gibi uyursun gündüzde aksama kadar yatmazdi bakalim kizim nasil olcak sabahın erken saatinde hareketleniyor ayni abisi gibi i aksama kadar atom karınca gibi çalışıyor 😂 gecede 1 e 2 ye kadar hareketli canim bu abisi gibi oyle aksam yat sabah kalk yapmicak gec saatte kadar biraz neselendircek ortami😂
Krizantem_ Omerhatice Benimki geceleri hic uyumuyor ve sabah 5te de uyanik😂🙈 yandık böyle olursa 😂 bende oyleymisim🙈🤦♀️
Urasssss Omerhatice bizim kız da aynen bu şekilde yinede uyumaya çalışıyorum yok yine de uykum kaciyo, ben oğlumda çok rahattım hiçbir düzenim değişmedi uykusuzluk nedir bilmem, eşim de sen sen yansın bu kız sana kök söktürcek simdidden belli diyo🙈
Senmerve Leylaalin bazı arkadaşlarımda öyle derdi kilo alıcam diye yemezlerdi bebeklerde tekmelermişti ben 7/24 yediğim için başıma gelmedi
Leylaalin Senmerve Anladım ama tabi ki ağır bi şey yenmez süt muz ceviz yer yatabilirsin ondan bi şey olacağını sanmıyorum 😂
Omerhatice Urasssss kiz aynilar desene benim esimde aynısını diyor bu abisinin yerinde yapacak vallahi diyor 😂😂
Nuray23 Iyi benim kiz uykucu olcak anasi gibi o zaman😂😂 9 10 gibi hissediyorum oda ufak ufak. Kalkinca yataktan daha da hareketleniyor 😁😁
Beyzan Leylaalin bebeklerin vücut döngüsü böyle zaten anne karnındaki bebek acıkmaz siz süt icseniz bile onun bebeğe gitmesi zaten zaman alır. Bebekler biyolojik saat olarak güneşe endeksli fakat sonradan alışkanlık ortam koşulları vs değişiyor huyları benim oğlum aylarca 6 da kalktı doğduktan sonra. Zaten Dr ler annenin soy aylardaki gece kesik uyumalarini vücudun bebeğin döngüsüne uyum sağlama çabası olarak değerlendiriyor. Sağlıkla gelsin inşallah 😌