Oliveoil gamze1126 Bu erken gebelik testi :) elimde 2 tane daha var. Allahım esirgesin sizi ve yavrunuzu 🥰 sağlıkla gelsin
Oliveoil Meloss37 Allah bağışlasın bana da nasip etsin o duyguyu yaşamayı inşallah 🥰🥰🤲 evet takipteyim
Cennetkusuannesi Oliveoil ayni testten bende yaptim boyle silikti. Kan verdiğimde öğrendim sonradan daha cok yeni oldugu icin silik çıkıyor kan vermenizde yarar var. Ama hamile gibisiniz inşallah hayırlısı olur 🕊️🤲
Oliveoil Cennetkusuannesi Eğer yarın yine pozitif verirse ve daha koyu olursa perşembe gideceğim inşallah 🥰🥰
Oliveoil derindemir 🥰🥰 Ayy inşallah vardır bebeğim. Negatif de pozitif de olsa paylaşacağım deneyimlerimi.
KkubraOz Oliveoil benim adetime iki gün var erken gebelik yaptım Hep bikaç gündür. Hepsi de böyl çıktı dün gece özel hastane de kan verdim 1,20 çıktı. Gebelik yok 😒adetimi olmazsam tekrar vercem bende
KkubraOz Oliveoil prodocter erken gebelik testi bide aynı markanın 6 gün önce diye testi var onu da yaptım onda da silik çizgi vardı toplam 6 test yaptım 1i kaset diğerleri erken gebelik 🤣 hepsinde siliklik vardı.
KkubraOz Oliveoil ya bide 4 gün önce ilk siliği görünce kan verdim o zaman 0,200 çıktı dün gece yaptırdığım 1,20 çıktı adet mi olcam ondan mı arttı ypksa başka bişeyden mi onu da bilmiyorum çok saçma 🤷♀️
KkubraOz 1911-sy biliyorum canım daha önce kaybım var 10 haftalık ben değer arttı adetten heralde demek istedim