Mucize1997 Kizlar yeni dogum yaptim hamileyken hic ödem sorunum yoktu dogumdan sonra ayaklarim bacaklarim sisti ödem tuttu. Normal dogumdu. Hic aranizda böyle birsey yasayan varmi?
Omerhatice Mucize1997 bended oyle oldu canm dogumdan bi çıktım hamileligimde oyle şişkinlik görmedim resimlerde hayvan gibiyim ıkınmadan sancilardan kaynaklı oluyor 1 2 gun içinde geçiyor 😊
Fundasrc-2 Fundasrc-2 hatta hamileyken arkadan bakan hamile demez diyorlardı doğumdan sonra heryerim şişti
Mucize1997 Omerhatice hahajahah hala fecmedi bende ama ben hastanedeyim cikamadim 5 gundur bebegim kilosu dusuk biraz. Yuricek pek biyer yok odada yatmaktan da sisiyor sanirim