Bende Doğurdummmm Kızlar 😂❤️
Çok Uzun Bi Hikayem Yok Aslında 9 Ay Boyunca Çok Zor Geçen Bi Hamileligim Oldu 33 Haftada Çatıya Bakılmaya Başladı Ve Her Nts Sancılarım Çıkıyordu Çatı Zor Değildi Ama Bende Sonrasında Çatım Dar Oldu İçin Genişletmeye Çalıştılar derken normalden gözüm korktu ve o an sezaryen olucam özelde umrumda degil para pul diyerek başladım sezaryen videoları izlemeye tabi her gece yine agrım var sürekli acile gidiyorum sürekli nts derken Mart 18 sezaryen tarihim verildi ama sancım artık arttı ve beklemeyedim çıktık vana geldik doktorum sabah nts istedi ve sancılarım almış başını gidiyor çatıya bakalım şuan bu sancıyla yerinde duramayan yeri göğü inletenler var çok kolay normal doğum yaparsın diyerek ikna etmeye başladı tabi benim gözüm korktu bi kere başladım ağlamaya ölsemde olmam demeye bırak gidiyorum ben doğurmuyorum dedim 😂😂 neyse sonra eşim konuştu felan derken doktorum tamam alalım öğlen sonu dedi bu seferde sonta işleminden korktum istemiyorum beni uyuşturun dedim doktorum sagolsun kabul etti ve uyuştuktan sonra takıldı her neyse kızlar spinal oldum benim çok zor geçti çünkü uyuşmadım 3 kez belimden iğne yaptılar ve dördüncüde uyuştum düşünün sonra tansiyon düştü şeker düştü ben iyi değilim dedim ve bayıldım toplamda 3 kez 😂 4 kez denedikleri için tabi sonra İşte kendime tavana bakma sakın diyip uyumaya çalıştım tam 15 dakka sonra prensesimin sesiyle uyandım sonra baktım kokladım ve tekrar uyudum😂 sonra odaya çıktım agrı sıfır tabi ebeler şaşırıyor uyuşukluk geçti agrı kesici yapalım diyolar istemiyorum dedim ve tam tamına saat öğlen 2 den akşam 9 kadar yaptırmadım dayandım şuan biraz agrım var ama benim tavsiyem yürüyün sürekli ben hemen kalktım tek başıma yürüdüm hatta inanmazsınız belki ama hastane 6 kat ve ben 6 katın merdivenlerini inip çıkıyorum şuan düşünün😂😂 bu kadar kızlar biraz karışık yazmış olabilirim idare edin daha bu gün ameliyat oldum ve biraz agrım var birde daha gazım çıkmadı maalesef