Bsk-12 Nerdeyse bi haftam dolacak Ve ben hala tam olarak dik yürüyemiyorum sürekli dikişlerim patlar yırtılır korkusuyla eğik duruyorum tam düzelmeye çalıştığımda da dikişlerimin olduğu kısım gergin hale geldiğinden canım acıyor ve hala özellikle yatakta uzanır pozisyondayken kalkmak çok çok zorluyor beni.Bu normal mi benim gibi olan var mı ve geçiyor mu bu durum 😔
Minel123 Bsk-12 gayret ve cesaretle çok kısa bir zamanda düzelirsiniz. Bir hafta olmuş zaten evin içinde sık sık yürüyüş yaparak yavaş yavaş dik durmaya çalışın. Bende sizin gibi olmuştum ama inanın korkunun üzerine ne kadar giderseniz o kadar çabuk iyileşiyorsunuz🙏🏻
Dilek-Can Bsk-12 bende bu sabah doğum yaptım sezeryan oldu sabah kambur yürüyordum ikinci kalkmamda tek kalkıp dik yürüdüm çok şükür zorlayın kendinizi evet canımız yanıyor ama dik yürümek şart ben sadece tuvalete oturamıyorum şuan
Gly_87 Bsk-12 merhaba bende 10 gun oldu sezeryan olali,yataktan yana dogru donerek kalkin bende sadece onda zorlanmistm,cok sukur hepsi gecti,dun itibaride korse takmaya basladm,doktorunuz onay veriyosa takmaniza,yuruyusunuzu bile rahatlatacaktir korse
Minikasya Bsk-12 Tabiki. Korse ameliyatın ertesi günü hemen takılır. Hatta dün sezeryan olan bayanda yazmştı. Çol rahat etmiş. Her doktor söylemiyor niye söylemiyorlar onuda anlamıyorum. Cırtlı lohusa korsesi alın. Marka önemli değil uygun fiyatlı hwrhangi bişey. Amaç göbeği tutması ve yürürüş desteği. Cırtı göbeğine göre ayarlarsınız. Sakın başka korse takmayın. Lohusa külodunu giyin üzerine takın.
EsraTurna Normal canım daha yeni ameliyat olmuşsun ama korse takmanı tavsiye ederim iyi gelecektir yavaş yavaş adımlarla odanın içinde dolaşmayı dene ki yaraların çabuk iyileşsin canım yoksa agrı yapar
Bsk-12 EsraTurna doktorum bugün kontrolde korse takabilirsin dedi aslında sanırım ben çok korkak oldum şu ameliyattan sonra kontrole gidip doğuma alındım o kadar ani gelişti ki herşey üzerine bebeğim de hala küvözde olunca psikolojim epey tepe taklak oldu 😔
EsraTurna Bsk-12 Allah yardımcın olsun güzell anne içini ferah tut kısa sürede kavuşursunuz inş ama o çıkana kadar da kendini toparlanman gerek onun sana ihtiyacı olacak annesi korkma sen yeter ki iste eminim ki başarırsın
160620 Bsk-12 benim de bebeğim küvezde 33+5 de doğum yaptım 3 gün oldu bugün😔 dikişlerim çok ağrıyor dik de yürüyemiyorum ama korseye bile odaklanamadım inşallah tez zamanda yavrularımıza kavuşuruz Allah yar ve yardımcımız olsun
Bsk-12 Gly_87 ben dik yürümeme etkisi olmaz diye düşündüm yoksa doktorum bugün kontrolde takabilirsin dedi aslında. Benim de tek kalkabilme şeklim zaten sağa yatıyorum sürekli direkt yan bi şekilde kalkabilmek için ama o bile canımı çok yakıyor umarım benimki de on günde geçer on güne razıyım çünkü hiç geçemeyecekmiş gibi geliyor şu an
Gly_87 Bsk-12 kesinlikle etkisi olcak,benim ablam da sezeryanla 3 dogum yapti onda fitik baslangci bile vardi dogumdan hemen sonra korse takti ne karin ne gobek hc bsy kalmamsti ve cok rahat yurumustu oturup kalkmsti, sadece yatarken ve yemek yerken cikariyorum ben korseyi
Erenediz Benim oğlumda küvözde kaldı 14 gün kendimi cok yordum ilk başlarda sonra hep dedilerki bak ne güzel orda bakılıyorken sende biraz toparlanırsın daha güzel ilgilenirsin gelince. İster istemez kucağın boş dönünce üzülüyoaun ama gecici bugünler merak etme bebek emzirir gibi sütünü sağ azalmasın kendinede cok iyi bak cok geçmiş olsun
Bsk-12 Erenediz aynen beni de böyle teselli ediyor çevrem ama insanın elinde olmuyor işte . Çok teşekkür eserim güzel dilekleriniz için
Bsk-12 Gly_87 peki taktığınız korse dikişlerinizi de içine alacak şekilde mi acaba bende var bi tane ama o dikişlerin olduğu yere yetişir mi emin değilim hiç hatta memnunsanız moralden markasını falan ya da resmini atarsanız çok sevinirim
halitefe Bsk-12 yatakta doğrulman falan zor olur tamamda dik yürüyememen sıkıntı canım bir haftada baya toparlıyor insan dik dur bişey olmaz dikişlerine
Bsk-12 halitefe evet şimdi buradaki tüm yorumlara bakınca acısa da dik yürümeye çalışacam artık ne kadar yapabilirsem
halitefe Bsk-12 korkma elinle tut karnının o bölgesini ve yavaşça doğrul bol bolda yürü hiç oturma yürüdükçe açılacaksın uzanınca başa dönüyor insan zaten