Gamze-55 26 haftayım kızlar bir haftada 3 kez burun kanaması yaşadım bugün iki kere bir sabah birde biraz önce normal olduğu söyleniyor ama biraz tuhaf geldi bana aranızda bu durumu yaşayan var mı?
Se3008 Gamze-55 gebeligin basindan beri yasiyorum her sabah kalktigimda kan kurumus oluyor . Fazla kan basinc yuzunden damarlar catliyormus . Yagli burun damlalari var onlar ise yariyor yada zeytinyagi 😊
Menekse04 Gamze-55 ay bende suan yasadım 24 haftalık hamileyim böyle aniden burnum akıyormus gibi oldu bi baktım kan cok korktum 10 dakka falan sürdü
Fatosef Gamze-55 bende de her gün oluyor canm kurumuş pihtilasmis olarak çıkıyor normalmiş kanama olması
Daniay Gamze-55 Benimde haftada bir kaç kez mutlaka kanıyor fazla kan basıncı olduğu için heralde normal diye okuyorum ama umarım öyledir 🌸
Gamze-55 Gamze-55 Şimdi bende burdan okudum bununla ilgili yorumlar evet öyle oluyormuş ama benim affedersin ama tıkanıp böyle sümkürdüğümde elime kan doluyor sulu onun dışında böyle kendiliğinden akmıyor o yüzden biraz farklı gibi geldi Gamze-55 Şimdi bende burdan okudum bununla ilgili yorumlar evet öyle oluyormuş ama benim affedersin ama tıkanıp böyle sümkürdüğümde elime kan doluyor sulu onun dışında böyle kendiliğinden akmıyor o yüzden biraz farklı gibi geldi Se3008
Gamze-55 Şimdi bende burdan okudum bununla ilgili yorumlar evet öyle oluyormuş ama benim affedersin ama tıkanıp böyle sümkürdüğümde elime kan doluyor sulu onun dışında böyle kendiliğinden akmıyor o yüzden biraz farklı gibi geldi
Gamze-55 Menekse04 Korkutucu bir durum ama suan herkes normal diyor o yüzden sanırım birimde sakin olup bu süreçi bu şekilde atlatmamız lazım 😔
Gamze-55 Fatosef böyle yorumları duyunca içim rahatlıyor ilk gebeliğim ve hiç bu tarz bişey yaşamamıştım o yüzden hep bir tedirginlik oluyor
Menekse04 Gamze-55 bende hemen kanama durur durmaz buraya kostUm sizin gibi post actım. Bide böyle akmaya devam ettikce esime acile gidelim diye panik yaptım neyseki durdu benimde ilk gebeliğim suan oturdum hareket etmesini bekliyorum bebeğimin
Fatosef Gamze-55 bende ilk korkmuştum da cnm sonra kan akışının hizlanmasindan dolayı damarların catlamasindan olduğunu ogrendim şimdi yadırgamiyorum artık..
Gamze-55 Menekse04 sakin olmak lazım sanırım bende sabah doktorumu aramıştım tansiyonumu da ölçmemi istemişti sende istersen ölçebilirsin benim artk içim rahatladı normal olduğunu tamamen anladım canım sende içini ferah tut inşallah bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🙏
Gamze-55 Fatosef Fatosef galiba benimde artk yadırgamayıp bu durumu kabullenmem gerekiyor teşekkür ediyorum canım
Gamze-55 Daniay hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi inşallah bu durumlar bir an önce son bulur 🙏
Gamze-55 rukiyyee normal olduğunu öğrendim artk içim rahatladı inşallah bu süreçler bir an önce geçer 🙏
Daniay Gamze-55 İnşallah canım benim her gün yeni birşey öğreniyoruz alışmaya çalışıyoruz işte sağlıkla gelsin minikler 💕
rukiyyee Gamze-55 bende geçenlerde grip olmuştum onda burnum tıkanıyordu hep zaten kanama o sıralarda başlafı bende ondan kaynaklı zannediyorum açıkcası burnum tıkandıkça zorluyorum ondan kanama oluyo diye düşünüyordum