Ayddlm Minik_mucizem2 Ben 10 haftalikken bebegin kalbi durmustu kürtaj oldum.. daha snra 3 ay folik asit ve b12 kullandm.. 3 ay snra hamile kaldim simdi 4.ayima girdim hamileyim
Minik_mucizem2 Ayddlm Rabbim bağışlasın insaAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Eğer gebelik isteniyorsa folik asit kullanılabilir mi .
gamzeozer16 Ayddlm doktormu yazıyor ilaçları yoksa siz tekrar hamilelik düşünüyorum dedikten sonramı folicasit falan veriyorlar 🙏
Ayddlm Minik_mucizem2 Allah razı olsun .. evet folibol kullanmistim ben..zaten gebelik dusunen kisiler 3 ay oncesinden folik asit kullanmaliymis. Vitamindir o da.. sabahlari ac karna gunde bi tane içiyordum ben sen doktora danışı yine b12 de kullandirir belki sana ..insallah sende en kisa zamanda hamile kalirsin allah kimseyi mahrum birakmasin
Minik_mucizem2 Ayddlm kürtaj oluşumun dokuzuncu günü bugün apranax ve augmentin kullaniyorum şuan dün başladım. Iki gün sonra kontrolüm var Inş herşey yolundadır. Ben tekrardan anne olmak istiyorum. Rabbim tüm anne olmak isteyenlere nasip etsin ins anne olmayı
Smyrayldrm Guneyinannesi1 kurtaj oldukktan kac ay sonra dusundn cnm bende 13 gun oluyo 14 +1 haftalık bebegımı kaybettım doktorum 3 ay ddı kimsi 2 adet gor sıkıntı olmaz dıyokar kalırsın dıyorkr
Guneyinannesi1 Smyrayldrm biraz detayli anlatayım istersen 31 aralikta kürtaj oldum 41 gün sonra adet gördüm… Denemelere basladim banada 3-6 ay dendi ama beklemedim… Zaten tutmadı simdi 2.adetimi gordum bugün bitti tekrar deneyeceğim… İnşallah
Smyrayldrm pamukpamukoldum benıde katarmısın cnm dualrnıxa bende 14+1 haftalık kızımı kaybettım tekrar hamıle kalmak istiyorum saglıklı bir kız evladı nasıp etsın banada dua edermısın iz 🙏🙏2 ogkum var benımde bir kızım olmasını coj ıstıyrm saglıklı hayrısıy ile nasıp etsın cnm 🥰
Smyrayldrm Guneyinannesi1 tabıkıde oyle cnm pekı kurtajından snra nezmn regl oldun ya bende kapkara leke gelıyo 13 gun oldu normalde 26 kasım da en son olmustm tekrar buayın 26 sına olurmu yum??
Guneyinannesi1 @Smyrayldrm Kurtajdan sonra zaten normal regl gibi 8 gün kanamam oldu.. 41.gün regl oldum simdi 2.yide 32.gün oldum giderek düşüyor o sayı
Smyrayldrm Guneyinannesi1 anladım cnm tskler ınslh bana bır kız evladı nasıp etsın cnm dua edelim bırbırmıze 🙏♥️2 oglum var benjmde
mrv_b Ben 25 haziranda boş gebelikten kürtaj oldum. 1 Ağustos’ta ilk adetimi gördüm o zamana kadar korunduk. Adet bitimine hamile kaldım. Şimdi 31 haftalık hamileyim
Ayddlm gamzeozer16 ben bir sey demedim kurtaj olmustum uzgundum.. doktor iki ay snra gebe kalabilirsn dedi..ve bana vitamn ve folik asit verdi
Bebegimibeklerken22 Minik_mucizem2 8 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum bende yaklaşık 7 ay sonra hamile kaldım