Oykummmm hayır şöyle anlıyorum yani tahmin ediyorum. Önce alt karında çok kasılmalar oldu öyle başladı. Bıçak saplanır gibi ağrıyordu. Şimdi oturup kalkarken vajinam sızlıyor inletiyor her hareketimde ama sabit dururken sıkıntı yok. Sadece her hareketimde otur kalk yaparken sızlama ve acı oluyor aşağıda. Kasıklarda baskı zaten var. Bide duvara sırtımı dayadığımda iki bacağım birleşmiyor. Eskiler dermiş ki duvara dayadığında sırtını iki ayağını üst üste koyamazsan Doğum yakın derlermiş yani kanala girdi denirmiş. Üst üste koymak derken bir ayağının parmak ucu diğer ayağının topuğunun üstüne gelecek ama benim gelmiyor yani kanalda galiba. 3 gündür böyleyim sancı bekliyorum ama sancı yok maalesef