MirzaHazal56 Ozeldeki Dr öyle deyince panikledim. Hani ille de normal olsun demiyorum . O normal olsun diye sanırım yatış olabilir dedi.. eğer yatış verirse devlette doğurma şansım yok. Özelde de gittiğim yenidogan bakım unitesi yok. Orayı da ondan istemitirum. Cuma gittiğimde beni panikletnek için olumsuz bir şey söylerse diye korkutorim. Gitmiyim diyorum. Zaten devlette de aynı gün randevum var.