KubraAydin Bugün kürtaj oldum ve hastaneden çıktığımdan beri geçmeyen bi ağrım var ağrı kesici içsemde geçmedi ayağa kalkınca içim dökülücek gibi hissediyorum yatmaya yatamıyorum ağrıdan ne yapsam geçer 🥺
Burcu-2910 KubraAydin ilk gün ister istemez adet sancısı gibi agrı olur canım ama anlattığın biraz farklı yani bende kürtaj oldum hemde iki defa ama adet sancısı gibi agrı yaşadım sadece doktorun ANtibiyotik falan yazmadı mı
iremsenturk_16 KubraAydin canım belini sıcak tut özellikle ayaklarını bende kasım ayında kürtaj oldum adet ağrısı gibi çok yoğun ağrılarım oldu ama İnan 2 gün sürüyor 3 gün normalleşiyorsun moralinide sakın bozma ilaçlarını düzenli al ve fazlaca ayağa kalkma bugün 😌
KubraAydin Burcu-2910 yazdı ağrı kesici antibiyotik ağrılarım benimde adet sancısı gibi ama ayağa kalktığım zaman karnımda çok baskı oluyor
Burcu-2910 KubraAydin onun için bişe diyemem canım ama ayağına patik falan giy kendini olabildiğince sıcak tut üşütmemeye çalış çok önemli çünkü anesteziyle mi kürtaj oldun