Selam Bugun dr kontrolüm vardı. Diş agrı mı söyledim. Tedavi ol erken doğum tetikler, 32. Haftaya kadar herşey yapılabilir dedi
Dişçi için kagıt imzaladı, dişçinin kullanabileceği ilaçları ve yapabileceği işlemler yazılı bir kağıt ama hala kullanacağı ya ilaç igne bebeciğe yan etki yaparsa diye korkuyorum.