Zeynep_adem58
Bende sürekli dış fircaliyorum ,sürekli karbonatlı gargara yapıyorum o ağrı geldi mi kaç bitkisel şey yapıyorum ama bana mısın demiyor senin yine az kalmış beni daha çok ama yapacak bir şey de yok . inşallah sana da antibiyotik verirse o bir dinem rahatlatıyor Muş