Sevgili hanımlar ve özellikle gebeliğinim başında olan anneler bu aralar o kadar çok kıyas postu görüyorumki hayret ediyorum boy kilo konusunda özellikle.. haftasıyla uyumlu bebekleri bile daha kilolu bekleyip hoşnutsuzluğunu dile getirenler var. Bebeğinizin kilosunun sağlıklı olup olmadığnı merak etmek en doğal şey fakat tatmin olmayıp kıyas yapmak 👎🏻 Kimseyi yermeye yargılamaya çalışmıyorum yalnızca düşüncesel olarak bunlara takılmak sizi yorar boşuna kuruntu yapmış olursunuz🌸 Sağlıksız bir bebek sahibi olup 4 kilo doğurmaktansa sağlıklı bir 3 kilo daha mantıklı değil midir ? Zaten bebek kilosu sağlıksız bir durumdaysa doktorunuz mutlaka bunu belirtir. Bir de minyon bebek sorunsalı vardı doktor bebeğe minyon dediğinde çok üzülenleri gördüm. Yahu minyonluk kötü bir durum değilki ufak tefek ama sağlıklı bir bebek niye sizi tedirgin ediyor 😊lütfen kendinize bu tarz durumları kuruntu yapmayın ve asla bebeğinizi kıyaslamayın her bebek kendine has özellikler taşır sağlıklı kalın🌸🌸