Arkadaşlar kasıklarımda çok ağrı oluyor. Bacaklarımı kapatamıyorum zaten hiçbir şekilde. Bebeğimin kafasını resmen bacak aramda hissediyorum. Oturup kalkarken inliyorum vajina cızlıyor. Namaz kılamıyorum mesela oturarak kılıyorum zaten ama secdeye gidip geldikçe inletiyor resmen. Sabit oturunca sıkıntı yok ama kalkıp oturunca hareket edince mahvediyor. Yani normal mi sizce yoksa doktorumla temasa geçmeli miyim? Galiba bebeğim tam kanala girdi. Kasıklarıma arada ağrı saplanıyor geçiyor. Bazen de yalancı sancı yokluyor işte ne yapmalıyım sizce riskli bir durum yoktur değil mi? Sancılar Doğum sancısı gibi olmadıkça doktora gitmiyorum şimdilik dayanıyorum ama üç gündür bu şekildeyim.