Happysmile33 13 haftalık hamilelyim 3 hafta sonra cinsiyet öğrenmek için gidicem hangi doktora gitmelyim cinsiyet konusunda yanılmayan bildiğiniz doktor varmı?
rmdfile Happysmile33 merhaba Ergün Bilgiç 12. Haftada kız dedi 26. Hafta kız olarak devam🥰 sağlıkla gelsin bebişler inşaallahh 🤗
Papatyaca Happysmile33 bende medicale gidiyorum Mine kabakaş 2. Gebeliğim hiç yanıldığını görmedim bi kaç yandığım akrabalarım da gitti hepsini doğru tahmin etti
[silindi] İsim vermeyeyim bir doktor 3 kere erkek dedi başka bir doktor bebeğe bakmadan önceki ultrason fotolarından kız bu bebek dedi. Bebeğim kız 😂 cidden bir doktor 3 kez nasıl yanılır anlayamadım. Üstelik başkası sırf fotodan anlarken