eilik o haftalar geldiğinde de doğum bir an önce olsun diyor insan, zira doğum sonrası da uyuyamıcaz bi süre, şimdi de uyuyamıyoruz en azından ağrıdan değil miniklerimizle ilgilendiğimiz için uykusuz kalalım diye düşündürüyor. 34+4den selam olsun 🙋🏻♀️🤓