koalababy Kızlar hepimiz artık iyice kavuşma heyecanı ve bekleme stresine girdik ben mesela cam kapı sildim bugün gelsin artık diye 😂 siz ne tür saçmalıklar yapmaya başladınız
Duygugonc koalababy kendi evimi silip süpürdüm doğumdan sonra kayınvalidemin evinde 40 gün duracağım kalacağım odayı ilk aceyle sildim yerleri duvarları sonra 2 kere villada geçtim 😂😂😊
Byn1998 koalababy sezeryan olcam ama oğlumda Nisan gelmişti sadece şimdi sürekli tuvalette onu kontrol ediyorum 😀
Oyacool koalababy açıkçası ben huzurla bekliyorum 38. Haftam harika geçiyor ne erken gelsin nede geç . Hamileliğimin her anını seviyorum 🤗💙
Arass__ koalababy 39 haftalık olduk bugun ama asla sancı falan yok, yogun sümüksü akıntım var hergün bekelemdeyim🙋🏻♀️ Evi indirip kaldırıyorum resmen dogurmak icin, evin 40 ı cıktı ama bizimkinin gelesi yok 😀 Son 7 gün bekliyoruz bakalım
koalababy Kahramankentli halı çırpma ya o kadar da değil herhangi birşeyi itme çekme uzanma lütfen. Benim kollarım uzun rahat siliorum die sadece eğil kalk olsun istedim 😂
Kahramankentli koalababy halı dediysem bu ağır olanlardan değil kilim tarzı valla koltuk ittim çektim normalde yerleri viledayla silerim ama aldım elime bezi sürüne sürüne sildim heryeri baya eğil kalk 😰 yine bişe yok yine yok
Nohut Benim 38+0. geçen hafta bütün kapıları pencereleri sildim tık yoktu. Bugün bir saat yürüdüm akşam saat 6 dan sonra Sağ tarafıma ve kasıgıma Ara ara ağrı girip çıkıyor
Derya1453 Kahramankentli inşallah çünkü çok ama çok zor 38 den sonrası psikolojik anlamda çökertti beni
koalababy Duygugonc bende çarşamba kontrole gidicem sezeryan günü almayı düşünüyorum normali çok istesemde bebek kilo alıyor ve 40. Haftaya kalsın istemiyorum
Derya1453 Duygugonc suni sancıyla neden başlatmıyor benim doktorum başlatacağım dedi 41haftalık olduk
koalababy Kahramankentli bende dün sildim yerleri kıçımın üstüne otura otura 😬 bizim bebekler inatçı olcak sanırım
Duygugonc koalababy ben sezeryan istemiyordum ama çatım dar olduğu için mecbur sezaryan dedi o kadar hareketliyim birde olmadı mı olmuyor
koalababy Byn1998 doğal süreçleri yaşamayı bende çok istiyorum ama geleceği yok gibi sezeryanda ne kadar süre sonra ayağa kalkabildiniz
koalababy Duygugonc hayırlısı olmayınca olmuyor çatısı uygun olup sezeryan olanlarda var.. benim uygun ama gelmemesi sebebi ile bende sezeryan düşünmeye başladım beni sadece doğumdan sonra ki süreç korkutuyor hemen kalkamamaktan korkuyorum
Duygugonc Derya1453 38+3 haftalık benim bilmiyorum çatın çok dar dedi seni dedi zorlarım acıyla dedi sıkıntı olursa sezaryan yaparım o zaman daha da kötü olur dedi