Zeynep_elifnur Merhaba kizlar.. İzmir buca kadın doğum hastanesinde yakın zamanda doğum yapmış veya bilgisi olan var mı Covid19 testi yapıyorlar mı sezeryan doğum olacak Allah nasip ederse
minnakmucizem591 Zeynep_elifnur tek değilmişim dogumdan değilde korona testinden daha cok korkuyoruz sanırım 😂 bu arada duyduguma göre özelde kandan yapıyolarmış korona testini ne kadar dogru bilmem
Angels-35 minnakmucizem591 yaaa bende bunu çok merak ediyorum hatta yarın doktoruma soracağım 🤦♀️ Doğumdan çok korona test korkusu var bende de şimdiye kadar hiç yaptırmadım çok şükür🙏
Ates2020 minnakmucizem591 yok ben yeni doğum yaptım sürüntü aldılar sonuça göre önlem alıyorlarmış. Benim negatif çıktı
Zeynep_elifnur minnakmucizem591 aynen bende korkuyorum valla ne yalan söyleyeyim.. birde özelde ucretliymis 🤔
minnakmucizem591 Angels-35 bende aynı hiç yaptırmadım. O yüzden sanırım birde boqazdan yaptıkları için cok tedirginim. Cünkü 8 aylık hamile olmama ragmen mide bulantım devam ediyor
minnakmucizem591 Zeynep_elifnur şimdi hastaneyi arayıp sordum 😂 Burdaki hastanede kandan yapılıyormuş içim rahat etti valla kandırılmıyorsam 🤭😂
minnakmucizem591 Ayssmom önce değil sezeryan isen hastaneye yatış yaptıgında Normal dogumdada dogum için gittigin an testi yapıyorlarmış aynı gün yani
Zeynep_elifnur Tugceery zor ya o çubuğu sokuyolar ne bilim .. neyse Allah yardımcımiz olsun inşallah 😅