Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüne gittim. 28+4 haftalık hamileyim. Vajinal ultrason ile rahim kısalığıma bakıldı. Asıl sorum şu vajinal ultrason ile baktığımızda direk bak kafası burası dedi. Yani bebek baş geliş pozisyonunda mı oluyor ? Doktora sormayı unuttum çünkü erken doğum riski korkusu ve soruları kafamda dolaşırken pozisyonu sormak aklıma gelmedi.