Rumismom Yorumlarda kötü diyorlar da biraz şaşırdım 🙈 ben Habibe Hanım’a gidiyorum herkes nasıl ilgili bı bilseniz Hatta inanır mısınız ben Avrupa Yakası’nda oturuyorum sırf muayene için taa Kadıköy’e gidiyorum 😇 ebeler,hemşireler çok iyiler bugünde randevum var