Glsm16 Merhaba kızlar doktorun verdiği vitamin var midemi çok bulandırıyor ama doktorum sakın değiştirme içmen lazım dedi sizde de durumlar böyle mi çok kötü kokuyor ağzıma aldığım dakika midem bulanıyor ve bu bütün günümü mahvediyor😔 Bi öneriniz var mı içmesem bisey olur mu
Mehtap1407 Glsm16 benim de doktorum imom diye multi vitamin verdi ama dediğiniz gibi içmesi bana eziyet oldu değiştirmesini rica ettim. Efa mom yazdı sonra çok şükür en azından kokmuyor 🤲
Nelmali Glsm16 içemedim aşırı kusma yaptı icinde balık yağı da var o kadar kötüydü ki zaten ikinci gün hastanelik oldum kusmaktan içmeyi bıraktım rahatladım yarın kontrole gideceğim bu konuyu da konusacagim aşırı alerjik bir bünyem var ve içeriğinde alerjim olan seyler de varmış normalde içerik okumadan ilac kullanmam bu boşluğuma denk geldi ders oldu
Lulemom Kesinlikle içmelisin. Eğer ağzına alınca kokusunu duymak istemiyorsan hapı dilinin olabildiğince arkasına koy. Daha suyu ağzına alırken yutuyosun ve kokusunu almamış oluyosun, bende öyle yapıyorum . Ama sakın ihmal etme.
mrskement Mehtap1407 bn halen imom kullaniyorm içerken burnumu kapatıp içiyorum çocuk gibi yoğun Bi kokusu var hiç sevmiyorm 🤢
noktaninannesi Mehtap1407 gerçekten mi 😱 bende 4 gündür kullanıyorum çok memnun kaldım çikolata gibi geliyor hatta bana tadı 😂 demir ilacım çok ağır geldiği için bunu verdi doktor diğerlerini içmeyi bıraktım hatta 🙄
Snmlhn0 İlk 3 ay folikasit kullandım folbem ismi şuan decavit kullanıyorum vitamin olarak sağlık ocaklarıda yazıyor çok memnunum piyasada bir çok vitamin var balık yağlı falan çevredekiler aşırı kilo aldırıyor dedi doktorlar hangi ilaç mübessiliyle anlaştıysa o vitamini veriyor genelde aralarında çok fark yok