Bende progestran kullanıyorum. Su gibi akıntı olurdu çok araştırdım. Normalmiş. Rahim kendini gebeliğe adapte ettiği için o şekilde akıntı oluyormuş. Günlük ped kullandım. Üçüncü ayım doldu. Hala kullanıyorum. Eskisi kadar olmuyor ama gene de akıntı oluyor.