Bende de çok oluyor ama hep çevremden duyduğum kadarıyla hamileliğin ilk haftalarından gerilmek veya yüksek yerlere uzanmak tehlikeli diye biliyorum hatta ben şu an 10+4 deyim ve hala bunu söyleyenler var sütten kesilir falan diyorlar ne kadar doğru bilemem ama siz yine de dikkatli olun derim