Duygu66 Selam KIZLAR. 2021 KASIM ANNELERİ OLARAK BURAYA TOPLANALIM DEDİM🐣🤗 İnşallah kısmet olursa 19 KASIMDA YAVRUMU KUCAĞIMA ALCAM. SİZLERDE YAZIN , BURADAN BİRBİRİMİZLE BİLGİ ALIŞVERİŞİ YAPALIM🤞
Aysenuray Duygu66 hayırlı doğumlar insallah benimde ikinci gebeliğim kasım ama hangi gün belli değil❤️
ipekhaticesahn Benimde 11 Kasım gibi gözüküyor hayırlısı ile inşallah kucağımıza alırız evlatlarımızı
Minikanneee 21-22 Kasım görünüyor benimde inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 👼🏼🤰🏼 Allah isteyen herkese de bu duyguyu nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah🤲🏻🙏🏻
Gizemlicivil Merhaba kızlar benimde çok yeni şuan muhtemel olarak 21 kasım diyo tabi herşey sağlıcakla giderse 🤲
ipekhaticesahn Duygu66 benim aşırı derece de çok oluyor yani sabah akşam farketmiyor doktoruma gittiğim zaman ilaç yazdırıcam
ipekhaticesahn Dilarass Dilarass bel ağrılarınız oluyor mu ya da yatakta yatarken sorunlar yaşıyor musunuz
Elibes 10 Kasım 2021 gibi görünüyor inşallah sağlıcakla inci gebeliğim ilki düşükle sonuçlandı. İlk gebeliğimde çok mide bulantım oluyordu. Şimdi hiç yok. Bebeğin kalp atışını 💗 bu Cuma dinlemeye gideceğiz. İlk kez duyacağız Allah kısmet nasip ederse…
vitamininannesi92 Elibes bende ilk bebeğimi kalp atışı olmayınca kaybettim. Bende bu cuma bu bebeğimde kese görmeye gidicem 😁 inşallah bu gebeliğimiz sağlıkla ilerler hepimizinn güzel haberler alalımm hep