Sudemurat ben evimde rutubet çıktığı için ve gebelikten dolayı nefes alamadığım içim doktora gittim ekstra göğüs cerrahisine hem ventolin hem yuvarlak ilaç havadan hem de burun spreyi verdi.kendi kadın doğum doktorumda bebeğin oksijensiz kalmasını istemiyoruz aksine öneriyoruz havayı dedi bana.yalnız göğüs cerrahisi ilacı veren doktorum spreyleri sıktıktan sonra ağzını çalkala tükür dedi.benim iki doktorumda kullanmamı önerdi yani siz de yine de danışın doktorunuza ben oksijensiz kaldığım için de bebekle ilgili sorun yaşıyorum şu an