Lohusa takımı diye bişey almicam nişan bohcamda gelmişti altlı üstü bı takım gayette güzel bide ona uygun boydan gecelik aldım renkleri de aynı onları kullanicam nasip olursa 2 takımda normal pijama takımı almayı düşünüyorum önü düğmeli gayet de yeterli olucaktir