Bugün adet günüm ama adet olmadım normal de adet olmadan göğüslerim ağrırdı dokununca şimdi hiç ağrısı yok ve akıntım da mantar akıntısı gibi mantar değilim test yaptım negatif kan tahlili yaptırayım mı testte negatif görüp kanda gebe olduğunu öğrenen var mı????