Sevilay7 yok valla hiç dikkat etmedim ben hamile kaldığımı 6 haftalıkken öğrendim o ara akdaşımla konuşurken o söyledi bana okumak istersen kız bebek için bunu okumak gerekirmiş erkek bebek için bunu diye oda benim kız istediğimi biliyordu yani bende duydum ilk anne karnında cinsiyeti belli olurmuş diye ama ben allaha inanarak duamı ettim zaten onu yaradan da o değil mi o diledikten sonra olmayacak şey yoktur erkek olsa dahi değişir sen kalpten inanarak duani et ama duanı da eksisiksiz etme yani rabbim erkek olsun da nolursa olsun diye değil de rabbim hayırlısıyla sağlıkla gönlümüzden kalbimizden geçeni nasip eyle diyerek et duanı yoktan var eden rabbim o diledikten sonra olmayacak şey yoktur o ayeti ezberle aklına geldikçe oku ezan okunurken oku ardına duanı et kaç kere okudun dersen sayı tutmadım namazların arkasında, normal otururken aklıma geliyodu okuyuyodum ezan okunurken okudum bana hep diyolardı senin yine oğlun olur senden kız çıkmaz bile diyen oldu ben kalbimi bozmadım allahtan diledim istedim dünya dua üzerine kurulu o diledikten sonra olmayacak şey yoktur elhamdulillah