Eyll1010 Selam kızlar yarın tam 6 haftalık olacağız ilk muayeneme gideceğim 6. Haftada kalp atışını duyan oldumu hiç
Betul_Enes4 Eyll1010 ben bugün gittim 6+1 im ama duyamadık . Sadece kese görebildik. Haftaya çağırdı.
Elifcetinn Merhaba 7+4 haftalık hamileyim kalp atışı aldık ama dinleyemedik bazen geç duyulabiliyormuş
Niisanannesii Eyll1010 tam 6. Haftada duymuştum bende. Ama kişiden kişiye değişiyor bazen daha geç haftalarda duyuluyor 🤗
harece 6+2de duydum. Kese için gitmiştik. Doktor bir dakika kalp atışlarını dinleteceğim diyince şok olmuştuk