Emynr Arkadaşlar 11. Haftadayım sizlerin ne zaman geçmişti miğde bulantısı artık dayanamıyorum eve giremiyorum o kadar bıktım ki 😔😔
mrsbiyolog Emynr 17. Haftamda biraz azaldı 18. Haftamda bitti. Gece prilam gündüz zofer kullanıyordum da gene de kusuyordum. Ey gidi günler ne çabuk geçti😪
Tubaaa_ Gkc123 prilam bende hiç etki etmedi şuan dramamıne ve zofer 8 mg kullanıyorum ayrıca haftada 3 günde serum yiyorum 😰
Gulenay1234 Emynr benim 6.haftadan başlamıştı su içsem kusuyordum şu an 31 haftalığım sana şöyle diyim prilam diye ilaç sayesinde kurtuldum doktorum verdi tabi ki ilacı. Günde iki kez içiyordum çok iyi gelmişti.Tavsiye ederim 20 Li haftayı geçmiştim bıraktığımda tamamen
ftmlgz Emynr canım lütfen dayanma geçecek diye 18 de yavasladı benim hala yaşıyorum arada ilaç tavsiye ediyorum doktoruna danışıp kullan
kubraklc12 Haftadayım ben de prilam kullanıyorum. Kan değerlerim çok düşüktü. Doktor ilaç kullanmayıp yediklerini sürekli çıkarırsan bebeğe daha çok zararın olur dedi. O kadar rahat ki ilaç kullanmak. En az 4 5 kez kusuyordum bir günde.
Duygus97 Emynr az daha sabır canım en kısa zamanda geçer inşallah. Suyu bile çıkardım ben simdi de ara ara yokluyor ama eskisi gibi olmuyor tabi. Allah sabır versin güzel günler yakın 🥰
tosbiginannesii 20.haftadayım anca bu hafta bitmek üzere baya azaldı diyebilirim daha 11.hafta çok başı 😓 benim yeşil elma yemek biraz azaltmaya yardımcı oluyordu ilacın yanında tabi inşallah kısa zamanda geçer
Oglumveben34 Emynr ne prilam ne başka bişey zofer içince bıçak gibi kesti 17 haftadaydım bitti çok şükür
Nelmali 13+2 iki gündür bulantım yok çok şükür mide yanmasına döndü prilam kullanıyorum 3ten 2ye düşürdüm onu bile inşallah bitmiştir 🙏🏻