Alim01 Kizlar mrb dogum aninda genital bolgeniz temiz degilse zaman var mi sancim tuttugunda agdali olmamakdan korkyrm nasi oluyor tecrubeliler yazarsa sevinirim
Balusuuuu Alim01 33 de hallettim ben şuan 37yim ufak tefek çıkanları kendim hallediyorum benim ilk doğumum da bekledim sonra acil doğuma alındım o yüzden erken haftalar halletmek lazım bence
imerveg Alim01 bende 36da agdaya gittim suan 37+6yim erken dogum riskim yoktu o yuzden 36da aldirarak ortaladim cikmaz diye dusunuyorum
mlkkk Alim01 canım doğum başladığında genelde annenin duş alması kişisel temizliğini yapıp öyle hastaneye gitmesi için vakit kalıyormuş galiba ilk gebeliğin şeninde ben bu videoyu izleyerek aklımdaki soruların cevabını buldum tavsiye ederim
Mekselinda Bende ağda istiyorum ama kimisi diyor ki erken doğumu tetikliyor jiletle salımına kesiyorum her yer kan içinde kalıyor görmeyince 😧