Esraaslan Kizlar 5 haftaligim leke geldi hemen acile gittim keseyide gordum progestan verdi benim gibi olanlar varmi
Vhdeucr42 Esraaslan bende 2 aylıkken leke geldi düşük tehlikesi verdi progestron ve 3 tane iğne verdi şükür atlattım şuan kollarımda 😊 Yerleşme veya düşük derler ilk 3 ay kendini koru ilişkiye girmeyin inşallah atlatırsın
Esraaslan dugmeninannesiii insallah canm va cok korktum progestan verdi fitil olarakmi kullanim yoksa hap olarakmi anlamadim
dugmeninannesiii Esraaslan benim tüp bebek ben progestan kullanıyordum zaten canım vajinal veriyolar genelde yan etkisi çok olan bi ilaç olduğu için