Arkadaşlar merhaba bi konuda bilgisi olanlardan yardım rıca edıcem ben romatızma hastasıyım ve gebeliğimin henüz 11.haftasındayım romatızmam el parmağıma vurdu ve asırı şişti romatızma dr bana deltacortıl baslattı böle bisey yasayan oldumı bılgısı olam varmı acaba kullanıyorum ama korkuyorum da acıkcası