Bişey söylemek istiyorummzaten gebeligin basindan zayif oldugumnicin bebegin nerde oldugunu his edebiliyordum geçen haftalarda artik belirgin bi hal aldı ama bi 2 haftadır bebeğim.aşağıda olduğununhis ediyorum hareketleri falanda sanki olduğu yerden aşşağı kaymış gibi olabilirmi böyle bişey?