Busbus58 Evet kızlar 8 mart Pazartesi günü aldım ikinci oğlumu kucağıma çok güzel ve rahat bir doğum oldu benim için. Eşim yanımdaydı desteği çok oldu sağolsun. Şuan 8 günlük olduk bile çok şükür. Herkese kolay doğumlar diliyorum 🥰