Merhaba arkadaşlar ben bu durumu yaşadım oğluma hamileyken 4 aylık hamileydim şiddeti kasık ve karın ağrım vardı doktora gitti apandist patlamak üzere hemen alıcaz amliyata dedi ve hemen aldı ameliyata tek korkum çocuğuma bişey olur muydu ama çok şükür ameliyatı oldum hem genel cerrah hemde kendi kadın doğum dokturum eşliğinde oldum korkulucak bişey yok Güzel anneler içiniz rahat olsun ☺️