Mrb 31.haftalik ikiz gebeyim. 1 saattir yaklaşık gobek dediğimde agri var karnim arada bıçak batması gibi oluyo ama geciyo. Felaket kasiniyo o ayrı. Ama gobek deliğinden ağrıdan duramıyorum arada cok fena oluyo . Normalmi ki. Sabah ta kontrolum var ama. Karnımda taş gibi yirtilcak sanki.