Merhaba anneler 39+0 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı. Gittim nst ye girdim sancım çıktı baya ama ben hissetmiyordum. Hissediyordum ama çok az adet ağrısı gibiydi. Doktorum gel çatı muayenesi yapalım dedi. Korktuğumu ve daha önce hiç yaptırmadığımı söyledim. Tamam zaten bolca jel aldım dedi. Hiç burda abartıldığı kadar değildi. Evet acıyor hiç acımıyor değil. Ama kendinizi çok sıkmazsanız aşırı bağıracak kadar da değil. Acı olmuyor sadece biraz ağrı oluyor ve baskı oluyor. Daha sonrasında 2 parmak açıklık çıktı. İstersen eve git istersen yatıralım dedi. Bende eve gelmeyi istedim. Çatı muayenesinden sonra baya kan geldi. Kahverengi değil bildiğiniz kıpkırmızı. Doktor normal nişanın gelmiştir dedi. Akşama kadar kahverengi şekilde gelmeye devam etti. Çatı muayenesinden sonra sancılarımın arttığını hissettim ama daha sonrasında azaldı yine şuan doğumu bekliyorum.