Ey_ser Sevimli96 bu tarz postlara tıklayıp yorup yapma o zaman istediğim şekilde post açabilirim. Düzgün cevap verenler veriyor zaten onlarda bana yetiyor sizin yorumunuza ihtiyacım yok
Funda38 gulsenmstf evet cok sükür iyi dedi insallah böyle devam eder 😊 benim seker var insülin kullaniyorum daha hizli kilo olmasi istenmiyor 😊 Bebeklerimizi saglikli sihhatli alalim insallah
Funda38 Ey_ser benimde doktor 2400 dedi ama bi ekran aciyor orda gördüm ve fotografini cektim ordan biliyorum ☺
Ey_ser Sevimli96 of bunalttınız ya Allah hiç kimseye dert tasa vermesin Bugün burada bu postları açıyoruz diye dertsiz tasasızız anlamına gelmiyor bu
hbsbyksr Haftada 1800 gramdı oğlum bana da az gibi gelmişti. 35 te 2700 gram olmuştu 3 hafta da 1 kilo almış resmen son haftalar daha hızlı alıyor takmayın kafanıza.
Gzdsrm Ey_ser canim benim oglusumda 32+5de tam 2 kiloydu persembe dogumum var 39+1de doktorum en az 3900 bekliyorum dedi daha mi olsun masallahi var bebislerimizin 😍