Lulemom Biz 1.5 litrelik şişeyle su alıyoruz. 3 litre rahat içiyorum. Hatta bazen 3.5 falan da oluyo. Ama tüm gün evdeysem 😄 nadir çıkıyorum dışarı zaten. O zamanlar anca 1.5 en fazla 2 litre içebiliyorum
Sndrsym Goncala en güzeli şişe alın benim 750 ml şişem var elimde onunla geziyorum hem unutmuyorum su içmeyi hep içiyorum günlük 3 litre kesin içiyorum
Minnosunannesiii Goncala postu görünce bugün hiç su içmediğim aklıma geldi 🤣 kalkamda iki bardak içem