Acemi_anne04 Bu sabahtan beri belime sancı giriyor sert degil tatlı sancı diyeyim uzun sürmüyor bi kaç dakika ama 1 saatte bir oluyor bugunde prenses çok hareketli ondanda olur mu acaba kızlar🌹 12den sonra 30 haftalık olucaz kızcemle 🌸
Minnosunannesiii Acemi_anne04 erken canımcım bebeğimiz büyüyor ondan bende de oluyor kasılma gibi belimden ağrı giriyor ama hareket et pozisyon değiş geçiyorsa sıkıntı yok saat tut düzenli sancıysa sıkıntı
Bilge44 Acemi_anne04 biz de 2 gün sonra 30 hafta olacaz kısmetse 🥰 Doktorum bana kasılmaları engellemek için magnezyum yazdı 2 haftadır . Siz alıyor musunuz magnezyum hafta erken çünkü doktorunuz yazar öyle devam ederse
Acemi_anne04 Minnosunannesiii düzenli degil sancılar bide bebegin gelişimi haftasına göre önde geçen doktor kontrolümde doktorum söyledi
Hilal70 Acemi_anne04 o zaman telaş yapma hiç Allah yardımcın olsun eşin gelinceye kadar sancılarını takıp et düzenli mi degil mi Biraz yürüyüş yap evin içinde yat dinlen
Bilge44 Acemi_anne04 Hayır unutmayın lütfen çünkü vücut depolamıyor maalesef günlük dozu almalıyız. Bir nebze olsun fayda gördüm. Gece uykudan uyandıran kramplarima bile iyi geldi. Ayrıca kabızlık da yasamazsınız magnezyum sayesinde. Haftamız erken biraz daha içelim. 😓Ki benim sezaryen kısmetse ben son güne kadar içerim diyorum 🥰👍🏻