Bihilal 13 haftalık hamileyim ve geçen hafta yurtdışından geldim gelmeden önce de baya doktor araştırdım ve bugün gaziantepteki yaşam hastanesine gittim şahin korkmaz doktorun adı hemen yurtdışından geldiğimi öğrenince hemen 2-3 dk sürdü bakması eli ayağı kafası dedi yüksek ihtimalle cinsiyetinide söyledi sonra bitti ne kilo ne kaç cm olduğunu söylemedi bende heycandan sormayı unuttum normalde 1 hafta sonra tekrar kontrole gidilmiyor mu sordum ama bana gelmene gerek yok gelme dedi değişen bişey olmaz hatta daha kötü bile olabilir 1 ay sonra eşinle tekrar gel dedi bide heralde tekrar muane ücreti almak için. bikaç test istemediğim halde yaptırdı eve geldim düşündükçe moralim bozuldu normalde bi muane bi kontrole gidilmiyormu acaba
Ebruslgn Bihilal ilk aylarda kontroller ayda bi oluyor genelde.. yani bende oyleydi.. kilosunu da 20 haftadan sonra öğrendim. Bu dönemlerde daha çok bebeğin zeka testi şeker testi vs bunlarla ilgileniyorlar. Kilosu için erken bence
Deletedmom35 Bihilal ilk haftalar da kimi doktor boy kilo söylemiyor canım bu haftalarda söylemiyorum ben diyor 😄 bende öyle bir doktora denk gelmiştim
Bekleyenler Bihilal benim doktorum kontrol süreniz bitmeden gel diyor. Evet farklı bi şey demiyor. Bebek gayet iyi diyor. Biz de çok şükür diyoruz
Bihilal Ebruslgn teşekkür ederim ama buraya gelmeden önce diğer doktorum daha küçükken bile hep söyledi kaç cm kaç grm olduğunu o yüzden tuhafıma gitti burda
BarBeyzazer İlk kiloyu 17. Haftada öğrendim Türkiye de genelde ilk 3 ay pek söylenmiyor diye biliyorum bende
Ayselcnt o haftalarda ayda 1 kontrol oluyor, sıkıntılı bir durum yoksa.. Testleri kontrol amaçlı istiyorlar.. Şeker yüklemesi ikili test olursa o ara biraz sıklaşıyor.. 29. Haftaya kadar ayda bir gittim.. Sonra 32. haftada rapor almak için gittim..3 hafta ara oldu.. Sonra 35 te çağırdı.. 2 haftadır her hafta gidiyorum.. durumuna göre değişiyor uygulama.. mesela nst yi bazı doktorlar 32. Haftada istiyor.. Yarın 37 olacağız daha 1 kez nstye bağlandım..
Badgirl_ Yok canmm daha kucuk oldgu icin soylemiyolar bizede o haftlrda hic soylenmedi bende antepteyim iyiki bu postda acmssn doktor aryrm aklmda yasam hastanesi vardi sildim onu😂
Bihilal Badgirl_ Bekleyenler Deryadeniz Cicianne Gokhan_busra0911 Asrinbaby Gamzeli Gozdealpu Sarella Aybukealtintas busrasahinn Twinsmom66 benim geldiğim yerde de zaten çok az bakılıyolar ultrasonla toplamda bu benim ikinci gebeliğim burda cinsiyetini ve yoldan geldiğim için durumunu öğrenmeye gittim aslında eve geldiğimde herkes bişey deyince kafam karıştı bize boyuyla kilosunıda söylüyodu kontrolede çağırıyodu deyince o zaman doktorda sıkıntı var sandım neyse ya sağlıklı olsunda kızlar teşekkür ederim cevaplar için
Deryadeniz Bihilal canım 13 haftalık gebesin 13!! Ne kilosu ne boyu zaten 10-20 gr lık minnak bir şey var içerde. İlk aylar zaten aylık kontrole gidiyorsun. Çok sık ultrasonun özellikle de ilk aylarda bebeğe zarar verdiğiyle ilgili araştırmalar var. Bu haftada seninle ilgili tahliller yapılır, zeka testi yapılır vs.
Cicianne Bihilal boyunu zaten hiç bir doktor söylemez uyluk kemiği uzunluğu vardır size verdiği ultrason kağıdında FL diye yazar onu 7 ile çarpıp yaklaşık boyunu siz bulursunuz. Kilosuda anca 20. Haftadan sonra elle tutulur bi hale geldiği zaman söyler doktorlar. Ultrasona da eğer riskli bir gebeliğiniz yoksa sürekli takip altında olmanız gereken bir durum yoksa ayda 1 çağırılırsınız geldiğiniz yer neresi bilmiyorum ama burda böyle.
Gokhan_busra0911 Ben 15 günde bir gidiyorum 11. Haftadayım sık gitmek iyi değil bunu bana 2 doktorumda söyledi daha küçük olduğu için sürekli ultrason iyi olmaz dedi. Boyuna gelince ben sordum doktorum boyu hakkında net bilgi veremem ayakları kıvrımlı duruyor dedi kafa ve kalça arası 11 cm dedi kilo söylemedi.
Asrinbaby Bihilal kilosu boyu için %99 doktorlar o haftada bisey demezler. Ayrıca 32. Haftaya kadar eğer bir problem yoksa gebeliginizde 4 haftada bir çağırır sizi. Sonra 2 haftada bire düşer falan.
Gamzeli Bihilal ayda bir gidiliyor zaten canım yad 3 haftada bir gidiliyor 36 haftalığım 15 gün sonra tekrar gidicem ve ondan sonra her hafta. Bir problemşn olmadığı sürece zaten gitme cok ultrasona girmek bebeğe zararlı.
Gozdealpu Doktorunuzda bi problem yok bence. Benim doktorum 3 haftada 1 çağırır. Son gidişimde 2. Haftada gittim erken gelmişsin dedi. Kontrol süresi 10 gün. 11. Gün de gitseniz para vereceksiniz. 10 günlük süreçte ne değişecek ki hele ki o haftalarda. Riskli bir gebelik yoksa belirli testler dönemi harici gitmeye gerek yok. Bizler bile çok sık gidiyoruz. Sürekli ultrasona girmek iyi değil. Genelde yurtdışında yaşayanlar ultrasona az girmekten yakınır buralarda sadece 2-3 kere bakılır diye.
Sarella Bihilal ultrasona çok fazla girilmesi önerilmiyor hatta yengem Rusya’da hamilelik boyunca 5 kere tek gitmiş Bende 40 günde bir gidiyorum 12 haftalıgım
Aybukealtintas Bihilal ultrason fotosu ölçüsü verdimi size orda kac gr ve kac cm oldugu yazıyor, bu zamanlarda ayda bir muayene ama kontrole gitmek istersende gidebilirsn hakkın cünkü 10 gün içinde kontrol, yinede içine sinmediyse baska bir doktora daha git derim🤗