Merhabalar, 33+5 haftalıkken doktora gittim. Çok fazla kasılmalarım ve ağrılarım oluyordu. Bebeğim 2700 gram çıktı. Doktor diyet istedi. Nst çektirdi. Ancak bu kasılmalar ve rahme baski beni korkutuyor. Bazen sanki gelecek diyorum. Nstde de az sancım çıkmış sanırım. Doğumun erken olma ihtimali sizce nedir yaşayan var mı böyle
